شهید علی اکرم رضانیا رمی

شهید علی اکرم رضانیا رمی نام پدر: قدرت الله نام مادر: فرنگیس حبیب نیا تاریخ تولد: 1345/04/10 تاریخ شهادت: 1366/02/02 محل شهادت: بانه گلزار: شهدای معتمدی

ادامه مطلب

شهيد علي اكرم رضانيا در سال 1345 در بابل در يك خانواده متدين متولد گشت. ايشان مقطع ابتدائي را با موفقیت پشت سر گذاشت و در راهنمايي بعد از قبولي در سال اول به خاطر حوادث انقلاب و حوادث جنگ ترك تحصيل نمود. ايشان هنگام شروع جنگ عضو بسيج شدند و به نداي امام خويش لبيك گفتند و مدت سه ماه را با عضويت بسيج در جبهه خدمت كردند و در تاريخ 62/10/20 به عضويت سپاه در آمدند و مسئوليتهاي متعددي را عهده دار شدند كه ار جمله آنها مي توان به فرمانده گروهان و معاون گردان  اشاره نمود. سرانجام سردار شهيد رضانيا در تاريخ 66/02/02 در منطقه بانه عملیات کربلای 10 به شهادت رسيدند.

شهید رضانیا:
مادر من اگر در امتحانم قبول شدم از تو می خواهم تا میتوانی گریه مکن تا بگو که من شهامت دارم. پسران دیگرم بروند من ناراحت نخواهم شد. بله باید چشم منافقین و دشمنان اسلام را کور کرد .
شهید علی اکرم رضانیا:
ای مردم! آیا معلممان ، آن سرور آزادگان آقا امام حسین (ع) دست بیعت با یزیدیان داد تا ما بدهیم ؟ عاشورا روزمقاومت و ایثاربود،پس شما چون هفتاد و دوتن ازیاران امام حسین(ع) باشید.
عاشورا روز عدم بیعت با یزیدیان بود.

 

ویدئوها

صداها

کاربران آنلاین2
بازدیدکنندگان امروز 56
بازدیدکنندگان دیروز 113
کل بازدید ها 746795